IR Étrend Összefoglaló

Ir étrend összefoglaló. Mi az inzulinrezisztencia kezelésének 4 pillére?

Tartalom

    Az IR diétám alapelvei Lupui Iza Friss, két hónapos IR-es vagyok, cukorterheléses vérvételen, orvosi konzultáción, és diétás tanácsadáson is túl vagyok már.

    Ha a teszt szerint valószínűleg inzulinrezisztens vagy, ne lepődj meg: a becslések szerint szinte minden második ember érintett! Ez a következménye annak, hogy az ételeink manapság tele vannak gyorsan felszívódó szénhidráttal, hozzáadott cukorral, és sokkal kevesebbet mozgunk, mint kellene. Sajnos ebbe a genetika is beleszól, a családi halmozódás is egyértelműen megfigyelhető.

    Ebben a bejegyzésben bemutatom röviden a diétámat, ami úgy tűnik, életem végéig társam lesz. Az IR diéta célja a stabil vércukorszint biztosítása, ami az inzulinérzékenység napszakos ingadozásának figyelembevételével, és az ehhez igazodó mennyiségű, őrült fogyókúrás trükkök és lassú felszívódású szénhidrátot megfelelő arányban tartalmazó, óránkénti étkezéssel érhető el.

    mit kell tenni, hogy segítsen a fogyásban kalória diéta

    Mennyi az annyi nálam? A számomra előért szénhidrátmennyiség napi gramm, 6 étkezésre elosztva: Reggeli: 30 g szénhidrát — lassú felszívódású Tízórai: 20 g szénhidrát — 10 g lehet gyors felszívódású Ebéd: 50 g szénhidrát — egyharmada lehet gyors felszívódású Uzsonna: 20 g szénhidrát — lehet mind gyors felszívódású Vacsora: 30 g szénhidrát — egyharmada lehet gyors felszívódású Utóvacsora: 10 g ir étrend összefoglaló — lassú felszívódású A napi g szénhidráton felül további 10 g gyors felszívódású ch-t fogyasztok azokon a napokon, amikor sportolok, közvetlenül edzés után.

    Ez nálam a vacsora és az utóvacsora közé szokott esni.

    Az ételek szénhidráttartalmát a nyers hozzávalók alapján kell kiszámolni. Megkülönböztetünk gyors felszívódású, lassú felszívódású és nem számolós szénhidrátokat.

    megszüntesse a hozzáadott cukor fogyni kudzu fogyás

    Amikor először hallottam erről a diétáról, ezen a ponton borultam meg, de ha olvasod ezt a blogot, neked már sokkal könnyebb dolgod lesz — hidd el. A glutén- és tejmentes világomba illeszthető szénhidrátok az alábbiak: Lassú felszívódásúak köles, hajdina, amaránt, teff, quinoa, barna rizs, basmati rizs, vörös rizs, vad rizs, fekete indián rizs, lencse grammjukban 5 g feletti ch-t tartalmazó zöldségek: sárgarépa, kukorica, zöldbab, zöldborsó, sütőtök, cékla, karalábé, zeller, csicsóka, krumpli magok: gesztenye, mák, kesudió, földimogyoró A zöldségek elkészítési módja megváltoztatja a felszívódást: minél feldolgozottabb, annál gyorsabb.

    gyors fogyás 7 hét alatt 0 kalóriás étrend

    Lassú marad, ha sütjük, főzzük, pároljuk, de pépesítve már gyors felszívódású. Gyors felszívódásúak.

    hogyan lehet fogyni 80 kg béta receptorok zsírvesztéshez