Hogyan ne égjünk be a zsírégetéssel? | Kismamablog

Hogyan lehet zsírégetni szülés után

Ilyenkor általában minél hamarabb vissza szeretnénk nyerni a terhesség előtti alakunkat. Biztosan ismersz olyanokat, akik már pár héttel a szülés után bomba jól néznek ki.

További cikkeink a témában

De hogy is lehetséges ez? Mindenek előtt tisztázzunk néhány dolgot. A tested nagyon nagy változáson ment keresztül, a hasadról a zsír nem fog eltűnni egyik napról a másikra.

Twitter Pinterest Mikor érdemes belevágni a szülés után a fogyás megtervezésébe? Mennyi idő kell rá? Hogyan lehet ezt összehangolni egy újszülött babával? Vannak szerencsés nők - persze nem túl sokan - akik azzal a testsúllyal hagyják el a kórházat, amivel várandósak lettek. Én magam is találkoztam olyan mázlista anyukával, aki 4 órával a szülés után lapos hassal sétált be a kórterembe.

Adj magadnak, a testednek időt, mielőtt visszaköveteled a terhesség előtti alakod! Nem szabad elfelejtened azt sem, hogy a tested nem véletlenül raktározta el a zsírt.

Ebből a körből te sem maradhatsz ki!

Azonnal elkezdi égetni, amint megindul a tejed vagy visszatérsz a terhesség előtti karcsúsító injekciók. A lényeg ugyan az, távolítsa el az extra zsírt minden diéta esetén: türelem!

Szoptatás A legtöbb anyuka esküszik rá, hogy a szoptatás segít leadni a terhesség alatt felszedett kilókat.

lefogyhat testroham esetén

Nos, ez igaz is. Az ugyanis megcáfolhatatlan, hogy a tested több kalóriát éget el, ha a tej előállítására is kell energiát fektetnie.

oxitocin adag a fogyáshoz

Ez azt jelenti, hogy ha szoptatsz, könnyebben és gyorsabban adod le a kilókat azoknál a nőknél, akik nem szoptatják a babájukat. A normál alakod könnyebben eléred ebben az esetben, de a tejtermeléshez kell némi extra energiaforrás, mert ha ez nincs meg, nehezen fog menni a folyamat, akár el is apadhat a tejed.

Így add le a pocakod szülés után | Well&fit

Edzés Egy másik módja annak, hogy kicsivel karcsúbb és formásabb legyél, ha könnyű edzésekkel kezdesz, mint például a hogyan lehet zsírégetni szülés után vagy a séta — de szigorúan csak akkor kezdj el mozogni, ha letelt a 6 hétnyi gyermekágy, és az orvosod is jóváhagyta! Nagyon jó kikapcsolódás és remek testedzési lehetőséget adhat néhány perc séta a ház körül.

Mielőtt elkezdesz bármilyen mozgást edzési céllal, győződj meg róla, hogy a tested készen áll a megmérettetésre. Csak akkor szabad elkezdeni az edzéseket, ha a tested már felépült a szülésből. Először valami kardóval kezdj: séta, kocogás, bicikli.

fogyás bél egészség

Ha a hasadon lévő zsírpárnáktól szeretnél megszabadulni, koncentrálj az izomépítésre, de semmiképp ne csinálj olyan mozdulatsorokat, ahol összepréseled a hasadat, ha csak pár hónapja szültél. Ha időhiányban szenvedsz, keress olyan gyakorlatok, melyeket a babáddal együtt végezhetsz.

hét alatt elveszíti a csípőzsírt

Így nem kell egyedül edzeni, s ő is jól szórakozik. Diéta A diétázás szintén segíti a súlyvesztést és formálódást.

játék uszkárnak le kell fogynia

Amennyiben szoptatsz, várj néhány hónapot a diéta megkezdésével. Persze a diéta nélküli élet nem azt jelenti, hogy csokit falsz egész nap.

Lassan erősödj meg és hozd magad formába szülés után!

Az alapanyagokat és összetevőket már ekkor is nyugodtan kicserélheted egészségesebbekre. Heti fél kiló leadásához kb.

Szerezd vissza a tested a szülés után! Először is szeretném ha a fejedbe vernéd, hogy nem számít, mennyire akarod visszaszerezni az alakodat, szülés után nagyon óvatosan és magadra figyelve kezdhetsz csak el edzeni. A tested komoly erőpróbán ment keresztül szülés után, adj neki időt regenerálódni. Leghamarabb 6 héttel a szülés után kezdj bármi fizikai terhelésbe.

Nagyon vigyázz, mert heti fél kilónál többet nem ajánlott leadni, ugyanis könnyen rossz hangulathoz vezethet. Ami egy újszülött mellett, kialvatlanul senkinek sem tesz jót. Ezek voltak tehát a tippjeink a szülés utáni pocak leküzdésére. A leghatékonyabb, ha kombinálod a lehetőségeket: szoptatsz, hogyan lehet zsírégetni szülés után jársz és egészségesebben is táplálkozol.

elégetjük a zsírt lelkünkből

Így lehetsz gyorsan és hatékonyan fitt és karcsú már igazán hamar a szülés után. Az azonban fontos, hogy tudatosítsd magadban, hogy a testednek időre van szüksége a fogyáshoz, és nem vagyunk egyformák, egyeseknek könnyebben, míg másoknak nehezebben megy a fogyás terhesség után. Fotó: Profimedia — Red Dot.