1. Fogalmazza meg a célt!

Fogyókúra dietetikussal

Tartalom

    Ezek a fogyás aranyszabályai egy dietetikus szerint player.

    Bizony előfordul, hogy néhány hétig, hónapig nem figyel oda a táplálkozására, esetleg elmarad a rendszeres testmozgás, és egyszer csak azt látja a mérlegen, hogy a testsúlya bizony megugrott néhány kilóval… Ilyenkor érdemes megreformálni az életmódját, hiszen már kis módosításokkal is szép eredményt érhet el. A sikeres fogyókúra és változtatás lépései a szakértőnk javaslata alapján a következők! Fogalmazza meg a célt! Ez az első és legfontosabb feladat.

    A benne szereplő információk elavultak lehetnek. Két hét után megállsz a fogyásban, bármennyire is kevés kalóriát viszel be?

    fogyókúra dietetikussal

    Lehet, hogy valamit rosszul csinálsz. Ki számít elhízottnak? Ezt a legegyszerűbben a testzsír százalékának mérésével lehet megállapítani, ami pedig orvosi műszerekkel történik, tehát szakemberhez kéne fordulnod, de így legalább nemcsak azt tudhatod meg, hogy fogyókúra dietetikussal vagy-e, hanem azt is, hogy mennyi kilót kellene leadnod?

    És ilyenkor akármennyire kevés tápanyagot viszel be, szervezeted azonna elkezd tartalékolni. Az pedig mindenféle kutatással bizonyított dolog, hogy fogyókúra dietetikussal a szervezeted pihenő üzemmódba kapcsol, és szinte minimális fordulatszámon pörög.

    fogyókúra dietetikussal

    A fogyás aranyszabályai pedig ezek Somogyi Krisztina dietetikus szerint: Az egészséges heti fogyás 0,5 kilogramm. Egyél naponta ötször, egyenletesen elosztva a napi kalóriamennyiséget.

    fogyókúra dietetikussal

    SOHA ne koplalj. Figyelj az állandóságra: fontos, hogy a szervezet megtanulja, hogy megfelelő mennyiségű kalóriát kap, rendszeres időközönként. Így a fogyáshoz, majd annak megtartásához is hozzá tud szokni a szervezeted.

    fogyókúra dietetikussal

    Fordulj dietetikushoz, aki személyreszabott segítséget tud adni az optimális étrend és kalóriamennyiség kialakításában. Forrás: Duna Medical Center.

    fogyókúra dietetikussal